Pain is temporary, victory is enternal

Har länge funderat på att göra ett inlägg, men tycker det är jobbigt att börja blogga igen. Mest för att jag inte vet vad jag ska berätta. Men tänkte att jag inte ska berätta om allt som hänt utan ta det som hänt idag istället. 
 
Idag var första dagen vi började 8, eftersom det har varit lov. Det funkade väl helt okej! Sen gick jag hem till lukas snabbt innan jag gick hem. Eftersom alla skulle iväg samtidigt så fick jag laga mat innan jag också skulle iväg till gymmet. Första gympasset på länge, och det gick hyffsat bra! Nu ska jag lägga mig och kolla på Orange is the new black!
 
Hatar att ta kort på gymmet, så detta var det jag fick med på bilden haha
 
Gjorde nån kycklinggryta... Smakade väl helt okej!
 
haha..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0