Jag ger snart upp

Idag har varit en ganska lugn dag. Eller jag vet inte vad jag ska kalla den... Sov till 11, gick till skolan, fikade med några vänner, gick till min kille, tränade och sen hände det inte så mycket mer. Just nu längtar jag bara till lovet. Vill bara få vara ledig ett tag och inte ha några måsten. 
 
Älskar att handla med pappa, för man får verkligen allt man vill. Idag fick han hänga med för att jag fick ett varanyttigryck! Ska börja med chiafrögröt på morgonen! Och om det inte är gott så har jag köpt en massa kokosmjölk och chiafrön i onödan. Så håller tummarna på att det är gott!

Kommentarer
Postat av: Emma

Du e jävligt flitig Erika, du förtjänar lite ledighet och på lovet ska du inte göra mer än vad du själv känner att du orkar <3

2014-02-14 @ 11:06:07
URL: http://www.emmaerikssoon.forme.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0