I'm not saying its your fault

Igår var det uppgång tidigt för att kunna komma till jobbindtrudutionen i tid. Som vanligt tog jag fel buss men som vanligt *ännu en gång* så löste allt sig. Där fick jag veta lite saker och kolla runt. Så nu har jag två jobb! Haha fett onödigt men ändå så värt det! Sedan Kollade jag fel på bussarna så jag kom en aning sent till skolan.... Men det enda vi gjorde var att sitta i en soffa och diskutera... Sedan hade jag en tid att passa hos en läkare. Och när jag var hemma igen så fick jag så ont imagen så jag trodde jag skulle dö. Men tog två tabletter och drog in till stan och träffade alexandra. Tog även en promenad med Amelia, vilket var mysigt då vi inte träffats på länge. Kvällen slutade med mys hos Lukas!
 
 
Är nu anställd på gekås!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0