You were fantastic, so was i

Tänkte att jag kanske skulle uppdatera bloggen. Det brukar bli att jag inte bloggar på helgerna, eftersom jag inte brukar sitta vid datorn så ofta eller gör nått annat när jag väl sitter där. I frdegas så blev det bio med Jennie och Alicia. Vi såg hunger games 2 och fyfan vad bra den var! I lördags jobbade jag, det var första gången jag jobbade sent. Och det var väl helt okej. Sen hoppade jag av i Vinberg för att gå till Lukas. Och där stannade jag tills idag. Och hemma har jag städat ovh börjat på mitt sminkbord. Haha det känns inte som det kommer bli så bra, men får hoppas på att det blir bättre när jag börjat måla det osv.
 
 
Kurs på bilskolan
 
 
 
 jag grundmålade det idag och spaklade igen sprickor och andra hål. Så ska jag måla det så fort jag får tid igen.
 
Känner att det verkligen behövs ett sminkbord... Börjar bli lite fullt.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0