TOGETHER, is my favorite place to be.

Denna helgen har varit en riktigt mysig helg. I fredags var jag med min kille, stannde hos honom tills på lördagkväll. På kvällen kom även Alicia, Jennie och Emil till mig. Kommer aldrig mer vara ensam hemma efter att Jennie och Emil skrämde mig och Alicia genom att springa runt huset och knacka och hålla på. Men iaf så spelade vi Amnesia och gick ut en sväng. Jag och alicia fortsatte spelandet på morgonen. Snart är även det varvat! Och idag är ju även farsdag! Pappa fick en bok och trisslotter. Vi var även ute och åt. Pappa var den som valde ställe och konstigt nog valde han faktiskt laxbutiken. Men det var gott det också! Jag släpptes av hos Lukas efter det för att åka till hans Farmor & Farfar. Så nu har jag träffat dem och lite mer släkt! 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0