Promise to break everybody off before I break down

Inatt sov jag hos lukas. Brukar alltid vara jävligt trött under dagen eftersom han är världens nattmäniska och håller en uppe jätte länge. Haha nej förlåt älskling. Men brukar vara rätt trött iaf. Men idag har jag varit på ett konstigt humör. Vissa stunder hur glad som helst vissa surar jag som satan. Men antar att det släpper imorgon. Iaf så har det varit skola som vanligt och efter den gick jag och alex och fikade. Vi planerade lite för morgondagen och pratade lite allmänt. Därefter gick vi runt på stan och sedan hem till henne en snabbis innan jag gick till Lukas igen. Nu ligger jag hemma och har precis skickat in psykologin uppgiften tills imorgon. Känner mig faktiskt rätt nöjd med allt jag skrev, konstigt nog... Imorgon ska jag iaf försöka ta lite fler bilder så att jag har nått att lägga upp på bloggen. Godnatt!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0