Just hold on, we're going home

Hatar att jag är så dålig på att blogga! Men ska försöka göra det några gånger i veckan iaf. Idag sov jag hos lukas. Vi hade bara en lektion sen gick jag och fika med alexandra. Sen träffade vi julia och så gick vi och fikade igen. Där fanns mer folk, bland annat min pojkvän som jag hängde med till ett annat ställe och fikade med hans pappa och syster. Så man kan säga att jag har fikat en hel del idag. Var hemma någon timma innan jag gick in till stan och träffade lukas några minuter innan jag gick till Alexandra. Vi hann prata en stund innan vi gick till coop och handlade. Sen gick jag tillbaks till min pojkvän i några minuter innan jag gick hem igen. Så nu ligger jag i min säng och ska kolla på en dokumentär om hur man behandlar delfinerna i kina. Det verkar rätt hemskt efter jag såg alla blodiga bilder...
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0