jag vet vem jag är när jag är hos dig

Hääär kommer massa bilder! Jag har gjort en massa sen jag bloggade sist. Hnät mycket positivt och även lite negativa saker. Tänker inte skriva mycket mer i detta inlägget!
 
På högskolan i halmstad
 
Min fina fylde 17år!
 
Dem är inte lite taskiga när dem ligger och sover när man ska till skolan.
 
en vanlig snapchatbild
 
En av alla mina frukostar
 
Alicia färgade mitt hår, blev hur bra som helst!
 
 
 
Alex med hennes långa finger...
 
Blir alltid lika glad av att få godmorgon sms när man ska till jobbet
 
 
 
Mina tröttisar
 
 
 
 
 
 
Gullig som få! 
 
 
 
 
 
 
Glada var dem iaf....
 
När jag gör mat 
 
 
 
Inhandlades idag.
 
Även dessa trosor och en grå mjukisdress!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0