Sky above me, Earth below me, Fire within me.

Måndag idag, och jag sitter i skolan. Trött är jag men ändå är jag på sjukt bra humör. Emma fick mig att bli lite peppad på att träna. Så det är väl det som händer efter skolan. Förövigt så är det fokusvecka och jag börjar tidigt nästan varje dag... Men jag klarar mig. Det enda som är bra är att man inte har några krav eller någon som håller koll på en. Så nu har jag suttit och kollat på film och lite annat. Men jag ska ta och jobba lite denna veckan iaf! Nu är det dax för maud! Det blir köttbullar med potatis, lingonsylt och brunsås. 
 
Inte så fin bild men det var den enda nya jag hade.
 
Cindy igår när jag mätte min resväska

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0