Now you understand why Peter Pan didn't want to grow up.

Nu är jag helt slut för dagen. Jag älskar känslan när man ligger hemma och har tränat, duschat och vet att man inte har någon läxa som man behöver bry sig om. När jag kom hem så åt jag lite och kollade på tv i en och en halv timma. Därefter var det dax för min planerade löprunda! Jag kände mig inte jätte taggad, men det gick bra! De första kilometrarna gick bra men sedan fick jag världens håll, fast som tur är så släppte den efter ca 2 kilometer. Men iaf så landade rundan på 7,7 kilometer. Och jag är nöjd, inte en jätte kort men inte heller en jätte lång runda! Nu tänkte jag kolla lite serier och bara mysa. Nattinatti
 
 
 
Det var ett tag sedan nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0