Don't waste it , they're coming.

Hej. Sitter hemma just nu och är bajstrött. Egentligen skulle jag behövt träna lite idag... Men jag skjuter upp det till nästa vecka för jag känner att jag börjar bli lite smått förkyld. Och jag tror inte att det blir bättre att springa i detta kyliga vädret.
 
I fredags var det skola och det var som vanligt. Haha fast var antagligen väldigt trött då med tanke på hur jag betedde mig. Sedan stack jag och skulle hämta min dator, men dem hade såklart stängt för att dem var sjuka...Typiskt. Så jag var tvungen till att cykla hem utan min älskade dator. På kvällen sedan körde mamma min och min pojkvän hem till honom.
 
I lördags så skulle vi egentligen gått och kollat på brottning, men jennie orkade inte och jag var inte heller så jätte pigg.  Istället blev det pannkaksfrukost och till det blev det bacon,frukt och sirap. Mycket gott! Sedan gjorde vi en massa annat! Till kvällen kom även två friends. Dem hade kollat på Matrix filmerna och hade en kvar. Som jag fick vara med och se. Och jag får väl säga att det inte precis är den allra bästa filmen jag sett.
 
Idag blev det mys i sängen. Konstigt nog vaknar alltid min pojkvän alltid före mig och kommer och kramar och pussar på mig när jag försöker sova. Haha fast jag klagar inte ;) Sedan efter frukost så far han iväg för att spela match. Och jag stannade kvar och städade, gjorde mig i ordning och packade. Sedan kom hans föräldrar hem, som jag sedan åkte med in till Ip och kollade på matchen.
 
Långt inlägg=många bilder!
 
Torsdagskväll när jag gick hem.
 
Kände att fredagen skulle bli en bra dag, då det såg ut såhär när jag hade vaknat.
 
Gratis fika som vanligt på fredagar i skolan.
 
Min pöjk fick ansiktmask och massage. Erkänn han har världens bästa flickvän? ;)
 
Starka jag visar musklerna efter middagen.
 
Pannkaksfrukosten!
 
 Räknade ut priset på väskan jag vill ha :)
 
 Skönt att komma hem till ett nystädat rum! Tack mamma!
 
Sedan blev det mat! Var så hungrig när jag kom hem, så jag gjorde eget
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0