They tell me i'm too young to understand

Dagen började med film och frukost innan det var dax att träna. Idag blev det att träna triceps, axlar och bröst. Jag valde att avsluta med lite mage också, men det gör säkert inte så mycket. Känner att jag börjar komma in i gymmandet nu! Fast jag saknar verkligen löpandet, men det får jag göra fredag,lördag och söndag. Fast känner att man inte kommer att vara den piggaste efter midsommar. I alla fall så tog jag en dusch efter det och stack hem igen, där hann jag inte göra så jätte mycket innan jag stack in till stan igen. Där träffade jag alicia som jag faktiskt inte träffat på ett tag! Sedan kom även jennie. Det blev ganska mycket prat om midsommar och jag tror verkligen att det kommer att bli hur bra som helst! Men nu är jag hemma igen, fast om några timmar ska jag dra ut igen. Ut på nya äventyr!
 
 
 
Jag idag när jag skulle likna mina små indiska släktingar... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0