Midsommarafton

Jag gick upp riktigt tidigt för att kunna välja en fin krans på torget. Men tyvärr var nästan allt slut, och det som var kvar var inget jag ville ha. Så jag bestämde mig för att göra en egen krans. Kransen tog två timmar att göra och den blev riktigt ful, men som tur så var det en florist hemma hos jennie som tyckte lite synd om mig som hade en så stor krans så hon gjorde en ny! Hemma hos jennie åt vi massa gott, byggde midsommarstång, spelade spel, dansade runt stången och hade det hur bra som helst! Sedan gick vi vidare till en fest och sedan vidare igen. På sista stället stannade vi längst, efter det gick vi hem och åt köttbullar. Kom även två killar när jag jennie, andré satt och åt. Men dem killarna stannade inte så jätte länge. Sedan kom även Lukas och vi kollade på film. Det slutade med att Lukas sov i soffan, jennie deckade på bordet. Jag och André låg och skrattade åt dem ett tag innan vi fick gå och lägga oss på jennies rum, eftersom det inte fannns plats kvar. Jag har haft en underbar midsommar med andra ord! 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Såhär såg det ut klockan nio på morgonen! Jag fick själv två timmars sömn innan det var dax att ta sig mot farmor och ha en liten släktmiddag :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0