Make love to me babe!

Idag väcktes man av alicia, och hon fick fart i mig! Jag åt frukost och bytte om ganska fort. Stack in till stan och kollade en sak. Sedan har jag, Jennie, Alicia, Lukas och André spenderat hela dagen på stranden. Jag och Lukas var även modiga nog att hoppa i från bryggan och sedan simma in till stranden. Eller jag får väl säga att det var jag som var modig. Jag fick även en "härlig" bränna... Helt röd är jag! haha det är tur att min klänning täcker rätt mycket imorgon & även tacksam över att det finns smink som kan täcka mina fina vita ringar runt ögonen. Sedan har jag umgåtts lite med familjen. Nu ligger jag i sängen och funderar på att sätta på en film, så jag kan komma upp i tid imorgon! 
 
 
Här är min frukost som jag har börjat äta. Man kan variera med olika bär, flingor eller ha frukt till!
 
Känns egentligen inte rätt att lägga ut denna bild... Men jag har klippt bort lite bara så att ni kan se brännan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0