I'm far from "there", but at least i'm on my way.

Efter att jag slutade spela innebandy, så hade jag inga bestämda tider då jag skulle träna. Och jag får väl säga att jag har saknat de där bestämda tiderna. Men som tur är har jag haft friskis, då jag gått på olika pass och även varit inne på gymmet lite. Sedan har jag även haft min älskade löpning! Men på senaste tiden har jag inte haft lust, ork eller vilja till att träna så mycket. Även om jag satte ett mål i vintras, då jag skulle få ett "streck" på magen till sommaren. Men nu har jag tagit tag i träningen! Min bror har hjälpt mig med ett schema och även lite tillskott och råd. Så nu är det tre pass i veckan på gym för att kunna gå igenom hela kroppen. Sedan tar jag en vilodag innan jag får träna kondition. Denna veckan har gått bra förutom att jag skippar träningen i helgen, då det är midsommar. Sedan går jag även på en liten diet. Haha och jag är inget proffs på något av det jag pratar om, men jag försöker lära mig! Och om jag ser resultat och jag gillar det jag ser så kommer jag att fortsätta! 
 
 
 
 
Här är det linus beställt till mig, men ska antagligen lämna tillbaka Super gainer pro, då jag inte tycker att jag behöver det. Kanske att jag tar något annat proteinpulver som inte har lika mycket kalorier i sig. Men resten har jag testat och det smakar bra för att vara sånt!
 
 
 Haha 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0