Tur att det är en ny dag imorgon.

döör vilken dag det har varit idag. Allt började bra men det blev bara värre. Verkligen allt gick fel för mig. Efter jag hade slutat så cyklade jag hem. Egentligen hade jag inte tänkt att träna, men jag var tvungen. Men jag hittade inte mina skor och min spotify gick ut. Men det slutade med att jag kom till gymet och påvägen dit så höll både jag och min mobil på att dö ett antal gånger... Att min mobil ens finns kvar är ett under. Men på gymet så gick det bra även om jag inte hade musik. Fast skorna hittades aldrig så jag fick ta min mammas skor. Storlek 36 var inte så skönt att ha på sig när man har hälar fulla med köttsår och blåsor under fötterna. Men nu ligger jag i min säng och njuter av allt. Imorgon köper jag spotify och ska för hoppningsvis köpa nya skor och beställa lite träningskläder! 
 
Detta var från igår när vi kollade på Ida, som förövrigt var hur bra som helst! tog bilden från jennie, då jag hade en fläkt ivägen på min bild.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0