So am I wrong for thinking that we could be something for real?

Hejhej! Idag blev det jobb. Och jag var väl rätt ledsen när man såg ut genom föntstret och såg hur fint väder det var ute. Men imorgon är jag ledig och då ska jag till stranden! Efter jobbet idag cyklade jag inom farmor och gav henne lite bröd och sedan cyklade jag och tränade. Var väl inte så nöjd med dagens pass, får bli bättre nästa vecka när jag kör samma pass! Sedan har jag varit och handlat med mamma och var även hos morfar och mina kusiner. Och gud så härligt när jag kan koppla mobilen till bilens sterio, jag och mamma lyssnade på am i wrong nästan hela vägen hem. Älskar att spendera tid med mamma, händer inte så ofta.
 
 
 
 
Inga direkt bra bilder, men dem duger :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0