Onsdag

I onsdags så var det kristinadagen. Vilket betyder att det var min namnsdag och även dagen vi brukar ha sommarsoppa. Haha. Men innan allt så jobbade jag. Jag jobbade med min chef som också hade namnsdag, så vi grattade varandra och bara hade en allmänt bra dag på jobbet. Och hos farmor var det lika bra som vanligt! Fast det fick vara min "äta vad jag vill dag", då jag visste att jag aldrig kommer att kunna komma hem utan att äta efterrätt. Hade hellre velat ha den i helgen för att det är då jag har svårast att hålla mig till dieten. 
 
Den berömda soppan
 
Den berömda buketten med blommor som alltid finns med
 
Jag förstår inte att måsen kunde komma så nära, äckligt stor var den också
 
 
Var även och kollade på utomhusbion, eller ja vi kollade inte så mycket. Var där med Alexandra och linnea, fast träffade massa annat folk också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0