Jag kan svälja dina lögner eller välja att ta stryk

Hellu! Har så konstiga drömmar nu för tiden. Idag vaknade jag helt av ett ryck och var helt gråtfärdig. Men det gick över rätt fort. Efter frukost så stack jag in till stan. Haha dör så äcklig jag kände mig, så satte bara upp håret och tog på mig solglasögon och hoppades på att ingen skulle se mig. Lyckades sådär tills jag såg träffade Alexandra, men det var bra att jag träffade henne för hon har nog sett mig fulare än idag. Iaf så har jag fixat spotify (gissa om jag lyssnar på musik nu!) och lagt undan ena paret skor jag ville ha. Så idag får jag ta min systers skor idag. Uppdaterar mer senare, känner att det blev rätt mycket text. 
 
 
Erika taggar träning (haha ni skulle bara se resten av bilderna)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0