ISSUES

hejhej. Igår började jag jobbet tidigt. Köpte med mig en tårta till min far som sprang stadsloppet. Jag är så stolt över honom som klarar av att springa lopp igen, helt sjukt det han har varit med om egentligen. Jag ville ut och festa i fbg på kvällen. Men det blev inte så. Så mina kusiner kom förbi och efter ett tag fick jag världens YOLO moment när abbe skrev att han var på housefestival. Så jag bestämde mig på en halvtimma att jag också skulle dit. På den tiden fick jag även med mig erik och emil. Fast det slutade med att emil inte hängde med. Men när vi väl var där så hittade vi abbe och hans kompisar. Och herregud så kul jag hade igår! Älskade musiken och folket. Träffade en massa folk och dem flesta var hur sköna som helst! Men nu ska jag inte skriva mer. vi gick iaf hela vägen in till stan igår och kom hem vid tre någon gång, då vi tog bussen hem.
 
 
 
 
 
 
 
 
Min fina armband jag fick av någon främling!
 
 
 
Haha resten av mina bilder ser ut såhär....
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0