I wish I had an ocean

igår började dagen riktigt dåligt, hade sovit jätte dåligt och mådde inte så bra. Men efter en ovanligt god frukost så mådde jag lite bättre. Fast så fort jag kom till gymmet och fick svettas lite så släppe allt. Det är rätt skönt att känna att man mår bra när man tränar, hade varit jobbigt annars. Så fort jag var klar stack jag hem och gjorde mig i ordning för att träffa alicia i stan. Dör så fina klockor hon hittade, men snart är jag också ägare av en klocka. Sedan träffade jag pia som jag inte träffat på hur länge som helst! Vi skulle nämligen ha en liten reounion, man märker verkligen vad man saknar alla och dem gamla tiderna. Men jag hade det iaf jätte bra och det är alltid lika kul och få träffa alla!
 
 
 
 
 
 
 
 
Haha alicia 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0