Good Enough

Hello! inatt har jag sovit riktigt dåligt... Men känner mig rätt pigg ändå. Jag tog på mig bikini och gick ner och gjorde frukost direkt efter jag vaknat. I köket möts jag av ett "godmorgon, du ser ju hemsk ut" av min far. Jag insåg ganska snabbt att min bränna syntes mer än vad jag trodde. Fattar inte att jag alltid ska bränna mig, som tur är så har jag blivit van vid att det svider. haha. Jag fick precis sms av marlene som undrade om jag kunde komma en timma tidigare. Och det var faktiskt precis det jag behövde, kände att jag gick upp en timma förtidigt för jag inte har något att göra. Så det blir perfekt att tjäna lite extra pengar istället för att ligga i soffan och lata sig.
 
Min lilla frukost i solen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0