I'm somewhere I've never been before.

Min helg har varit alldeles underbar! Och jag hoppas att min pojkvän gillade min lilla middag. Haha över om det inte blev så bra med maten och det så är det ju tanken som räknas ;) . Fick även en jätte fin present av han! Och han ska få sin så fort den har landat i min brevlåda. Ja som sagt vi har la spenderat nästan hela helgen tillsamans. Och vi fick besök på lördagen av släkt för att fira min far som fyller år! Så Grattis till Pappa! Men sedan kom det jobbiga... Att gå upp klockan sju på söndagen för att jobba. Fast det var faktiskt inte så jobbigt som jag trodde! 
 
Min fina cheesecake!
 
Heeeeej gullegris!
 
Och min allra finaste gullegris ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0