you could give me 43 years to do homework and i wouldnt do it until the night before

hejhej. Idag har det varit en rätt jobbig dag. Fast ändå inte. Uppgång tidigt och jag höll på att dö av hunger. Så det blev en stor frukost innan skolan. Sedan hade jag bara Företagsekonomi och idrott. Sedan slutade jag. jag frågade busschauffören om han kunde släppa mig nära min farmor. Och det kunde han. Hos henne åt jag, hjälpte henne lite med hennes dator och sedan blev det bara lite småprat. Alltid lika mysigt. Sedan skjutsade hon mig till friskis. Där väntade ett träningspass med Jennie! Och nu ligger jag i sängen och det känns som om jag ska somna när som...
 
En bild på farmor. Eller ja man kan se henne iaf :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0