Wearing your heart like stolen dream

Hej det var länge sedan! Och ja jag vet inte riktigt varför jag inte har uppdaterat... Men nu så kommer iaf ett inlägg! Och jag kan berätta min härliga dag. Jag har jobbat från klockan 8 imorse till halv 2 ungefär. Och sedan har jag bara sovit och pluggat. Ja och min pojkvän komoch hämtade lite saker. Haha det är egentligen inget bra tillfälle att blogga på för jag har varken något att säga och jag är på väldigt konstigt humör. Ledsen och sjukt sur samtidigt. Haha och jag får ta och säga att det är ingen bra blandning. Men nu ska jag fortsätta plugga. Så får ni kolla på lite bilder... (Y)
 
 
Haha firade min namnsdag själv med en kladdkaka jag själv bakat!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0