Ignorance is love, and I need that shit

Hejhej. Idag vaknade jag rätt utvilad. Och jag hann med att duscha innan skolan. Jag fick även skjuts till skolan, vilket var rätt skönt. Sedan var det matte då jag fick gjort sjukt mycket. På engelskan däremot kändes det helt tomt i huvudet och jag gjorde nästan inget.  Och sedan blev det födelsedagslunch för Emma! Riktigt gott var det!   Sedan var det dax för svenska. Jag var typ klar med allt redan så jag gjorde inte så mycket. Efter svenskan så var skoldagen slut. Men här får jag inte sluta med pluggandet. För jag har prov imorgon och på något sätt så fastnar inte faktan och alla konstiga ord i mitt huvud... Så nu när jag har sovit en stund och hunnit plugga lite så får jag koncentrera mig!! 
 
Fin min dator blev efter jag hade gått ut en stund från klassrummet för att lämna en sak till min älskade BF.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0