Here in the shadows, away from the light.

Igår så fick jag lite sovmorgon. Och det var rätt skönt faktiskt. Sedan var det skola och det bästa var verkligen Danne som berättade om sitt liv för oss. Och gud vilket liv han har haft bakom sig. Torterad och suttit i det tredje värsta fängelset man kan sitta i. Helt otroligt. Sedan längtade jag bara till att skolan skulle vara över. När skolan var slut så mötte jag min pojkvän. Han skulle köpa en sak i stan och sedan gick vi hem till mig. Och där öppnade han sitt paket och sedan lagade vi stuvade makaroner och hamburgare (istället för köttbullar). Och när han hade åkt hem så somnade jag. HAha fast vaknade sedan och var vaken i en cirka en timma innnan jag somnade om ännu en gång.
 
 
 
Älskar dessa väskor! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0