Can't seem to find my way, but i can see a bright light.

Igår gick skolan förvånandsvärt fort! Det tog inte långt innan jag stod vid busshållsplatsen och väntade på bussen. Som tur va så var min pojkväns mor hemma så jag slapp stå utanför och vänta en timma på honom. Ja och vad gjorde vi? haha har typ redan glömt... Men vi var ute och kastade snöballar och lekte ;) . Fast det var ingen kramsnö, så det var inte så jätte lätt. Sedan hade Calles bror lagat fantastiskt god mat. Och efterrätt på det innan det bar hemmåt. Hemma så gjorde jag mig i ordning för att sova och la mig i sängen och kollade på film.
 
 
Är det bara jag som har börjat gilla miley's "nya" frisyr? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0