Årssummering

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?

JA

 

Höll du några av dina nyårslöften?

HAha ja faktiskt.

 

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?

nee

 

Dog någon som stod dig nära?

nej, tack och lov

 

Vilka länder besökte du?

Spanien & Italien

 

Är det något du saknar år 2012 som du vill ha år 2013?

Ja 

 

Vilket datum från år 2012 kommer du alltid att minnas?

Haha väldigt många. Det absolut bästa detta året hände 11 Januari & det sämsta 21 oktober.

 

Vad var din största framgång 2012?

Ingen speciell sådär.

 

Största misstaget?

Tänker jag inte ta upp här ;)

 

Har du varit sjuk eller skadat dig?

Ja många gånger men inget allvarligt typ.

 

Bästa köpet?

haha inget speciellt, va väl massa smågrejer

 

Vad spenderade du mest pengar på?

kläder och presenter. Haha eller armbanden kan jag väl säga.

 

Gjorde någonting dig riktigt glad?

Ja massor av saker och människor

 

Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om år 2012?

massa olika faktiskt.  

 

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?

Jag var mest glad från Januari till oktober. Sedan ändrades det ganska fort. 

 

Vad önskar du att du gjort mer?

Litat på mig själv och gjort det jag själv vill göra.  

 

Vad önskar du att du gjort mindre?

oroat mig, nojat mig, inte funderat över småsaker som inte har någon betydelse egentligen. är riktigt orolig av mig haha. 

 

Hur tillbringade du julen?

Men min familj och resten av släkten.

 

Blev du kär i år?

Om jag blev!

 

Favoritprogram på TV?

Jag vet inte riktigt. Kollar mest film och serier på datan. Och när jag kollar på tv:n kollar jag bara på det som finns.

 

Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?

Hata är ett starkt ord

 

Bästa boken du läste i år?

Jag vet inte o jag ens har läst en hel bok...

 

Största musikaliska upptäckten?

Hittade massor men ingen speciell sådär

 

Något du önskade dig och fick?

Parfym och pyjamas

 

Något du önskade dig men inte fick?

mycket

 

Årets bästa film?

johan falk. Haha senaste jag kollade på. Kommer inte ihåg vilka filmer jag har sett... 

 

Vad gjorde du på din födelsedag 2012?

Åkte skidor... Haha helt okej. Och sedan kom min älskling.

 

Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?

Ja det finns det väl alltid

 

Hur skulle du beskriva din stil år 2012?

Haha enkel 

 

Vad fick dig att må bra?

 Familj, vänner & min pojkvän

 

Vilken kändis var du mest sugen på?

Haha har ju pojkvän ;)

 

Vem saknade du?

 många olika men på olika sätt, kan man säga så?

 

De bästa nya människorna du träffade?

hmm.. ingen aning faktiskt. 

 

Vad skulle du säga till dig själv 2013?

Ta vara på tiden och njut. Och att jag ska visa mer kärlek för min pojkvän och inte bli sur så lätt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0