Heaven help him, when he falls.

Igår var jag på gekås. Och ja jag hittade jätte mycket, men innan vi åkte dit hade jag bestämt mig för att inte köpa så mycket. Men kul hade vi! Sedan tog Jennie och Alicia en buss innan mig för jag kom på att jag skulle till min pojkvän och "överraska" han. Tyvärr kom jag ganska sent, så att jag han inte vara med han så länge för han skulle träna. Men den lilla stunden var mysig. Och när jag kom hem gjorde jag inte så mycket. Idag har jag fortsatt med att "inte göra så mycket". Och det var faktiskt precis det jag behövde. Den enda ansträngningen jag har gjort var att cykla in till stan och fråga om man kunde få ut två skivor som sitter fast i min dator. Haha. Men nu ska jag och min syster kolla på film! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0