Don't be scared, I'm right here.

Igår sov jag länge och tog det väldigt lugnt. Senare på dagen kom min pojkvän. Vi var nästan ensamma hemma så vi passade på att mysa extra mycket. Vi gjorde mat och effterrätt tillsamans. Sedan så uttnyttgade han en del utav min alla hjärtansdag present, vilket var massage gjord utav en "utbildad" massör. Så han fick massage och ansiktsmask. Och det verkade uppskattas! Sedan kollade vi på Walking dead och gjorde massa annat. På morgonen sedan blev det mest mys och massa ätande innan han skulle på träning. Så jag gick en bit med han innan jag vände hemmåt igen.
 
Smält choklad och frukt blev det till effterrätt. Och chokladbollarna fast vi orkade inte dem efter all frukt...
 
 
Cindy har hittat sin plats. Och här ser man inte det men hon får knappt plats i korgen. Men envis som hon är trycker hon sig ner i korgen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0