Cause looking for heaven, found the devil in me.

Idag blev det lite sovmorgon! Jag kom även försent, men som tur var så hade min lärare inte kommit ännu. Sedan hände det inte så jätte mycket i skolan. Haha det låter som om jag har det hur tråkigt i skolan som helst! Men så är det inte, det är massa saker som händer och mycket skratt och annat. Men det är inget jag orkar skriva i bloggen haha. Efter skolan så bar det iväg  mot Halmstad. Och Albin var så snäll och betalade mina tågbiljetter! Ett stort tack till han. Jag skulle först och främst lämna tillbaka ett par byxor (som jag inte fick lämna tillbaka, pågrund av att det hade gått 8 dagar när det mas var 3 dagar). Menmen sedan var det andra mest bonus. Jag hittade faktiskt två saker, men jag kan inte säga vad det är... 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0