Winners never quit and quitters never wins.

Hejhej hallå! Jag är hur glad som helst idag! Varför? det vaet jag inte, egentligen borde jag må skit. Men vem orkar det? Jobbat som vanligt idag. Kom in en tant som skällde ut mig för att jag inte visste att det var rulltårtans dag idag. Fast jag brydde mig inte om att kaxa emot. Sedan har jag ätit ännu en god frulle på jobbet. Och vad har jag gjort resten av dagen? Jo, jag tog och körde ett magpass ute i trädgården men jag hade sån träningsvärk att jag inte kunde spänna magen, så jag stack ut och sprang istället.  Det blev debut i mina nya skor, rikigt sköna! Konditionen var dessvärre inte lika bra... Men när man inte har sprungit på två veckor så var förväntingingarna inte så höga. Det blev en dusch efter det och mys i sängen. Jag vet inte varför men jag älskar att ligga i sängen när jag är nyduschad. Idag stod jag för maten här hemma. Det fick bli tacos! Jag och linus stack och handlade, älskar verkligen att umgås med mig bror. Men nu sitter jag iaf mätt och belåten i sängen och trycker i mig nötter och celsiusdricka. Fett dumt av mig eftersom det är koffein i och jag ska upp och jobba tidigt imorgon, gissa om jag har energi nu? Men jag får stänga av housemusiken, släcka och gå in i mysmode nu. 
 
matmat och mat
 
Piggefan i egen hög person
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0