we all stare at the same sky

Hola! Skola som vanligt idag. Kom lite sent, men det var inte så farligt. Efter skolan gick jag theo och abbe tillsamans hem. Elller ja, jag gick till farmor. Jag och farmor satt och pratade lite och efetr en stund gick jag till jobbet och kollade läget lite. Men tog mig till farmor igen efter det. Vi fikade lite, plockade plommon och bara pratade. Mysigt! Jag skyndade mig hem sedan för att jag och erik skulle träna. Och det gick bra! det är skönt att få lite tips och ge tips. Efter ett långt pass så gick vi hem. Nu ligger jag i sängen och ska snart gå ner och hämta något gott att mumsa i sig innan det är dax för läggdags!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0