Sunday

I söndags skulle jag egentligen till min farfar. Men det blev inte av. Så jag drog till näset. Det slutade med att det blev mycket släkt med. Men det var mysigt med en heldag på näset. Vi beställde även pizza som jag och min kusin åkte och hämtade. Riktigt duktig är han på att köra fastiskt (han tog nyss körkort).  Sedan satt alla och kollade på solnedgången och mumsade i sig sin pizza. Sedan skrev erik till mig och sa att jag skulle komma till hans stuga som ligger precis jämte näset. Så stack dit lite motviligt eftersom jag skulle jobba dagen efter. Men kul hade vi ändå, även om jag inte var där så länge! Det får bli lite fest där någon gång när jag inte jobbar!
 
När vi satt och åt pizza
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0