prove them all wrong

Haft en svinbra dag idag. Ändå har jag inte gjort något sådär kul. Vaknade, tog fem klunkar celsius och var hur pigg som helst till jag kom hem igen. Jobbat min näst sista dag idag och imorgon blir min sista för denna sommaren. Som tur är så har jag jobb i höst också! Här hemma har jag varit så uttråkad som det bara går. Efter att ha gått 20 varv runt huset, kissat 20 gånger för jag inte hade något att göra, lekt katt med mina katter så lugnade jag ner mig en aning och tog på mig min gröna regnhatt. Ni hör redan här att jag har varit uttråkad. Sedan har min bror gjort thaimat eftersom syskonen Nilsson är ensamna hemma idag. Sedan har vi kollat film och nu ligger jag i sängen och förbereder mig för min sista arbetsdag.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0