hey little fighter, soon it will be brighter.

Godkväll! Jag hade jätte svårt att sova inatt och jag tror helt seriöst stt jag hade en spindel i min säng. Jag kände bara hur det kröp på ryggen och såklart så satte jag mig upp och då fick jag syn på något stort svart. Usch, har inte så mycket emot spindlar bara dem inte sitter på mig eller är i min säng! Fyfan vad jobbigt det var att jobba idag, kändes som det var evigheter  sedan jag hade jobbat. Och gullig som jag är så tog jag med mig lite frallor och sånt till killarna som hade sovit hos erik. Fast drog hem ganska snabbt och somnade lika snabbt. Sedan var det dax för träning! Gud så skönt det var! Just nu älskar jag varje minut jag är på gymmet, och längtar tills nästa pass redan när man lämnar. Förhoppningsvis kommer även mina skor imorgon eller på onsdag. Men nu ska jag ligga och mysa i min säng. Känner träningsvärken i axlarna och armarna redan + handlederna värker endel efter vurpan och även alla härliga förhårdader och blåsorna på händerna  man får efter ett hårt pass på gymmet bröjar göra lite ont. PUSS på er
 
Denna bilden hittar jag många gånger i veckan på olika bloggar och tumblr, stannar alltid och kollar på den också. Det ser ju så mysigt ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0