cp-dag

Idag har varit en jätte konstig dag.. Haft såna humörsvängningar så det bara inte finns. Haha tror jag skulle haft my period om jag hade haft mens. Blev jätte rörd idag när Lena och Monica kom och sa hejdå till mig idag på jobbet, då jag inte kommer träffa dem mer i sommar. Och jobbet har varit kul idag. Mamma var snäll och hämtade mig eftersom det regnade så mycket. Hon hade även gjort mat till mig när jag kom hem. Tack mamsipamsi! Somnade som en stock efter det. Sedan har humöret gått upp och ner. Varit as depp , sedan skrattat och varit lycklig. Nu ligger jag i sängen och mår bra! Ska kolla på film och sedan somna in. Hade världens äckligaste dröm inatt, drömde att jag vaknade upp på sjukhus och jag inte kom ihåg någonting. Och alla äckliga nålar och sånt som satt i blodådrorna blää.
 
Fick hem mitt paket! 
 
Gårdagens mat, borde bli kock ;)
 
 Och mina älskade skor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0