PAST PRESENT FUTURE

Hejhej! Igår hade jag inte riktigt tid till att blogga, för efter skolan var jag i Halmstad och köpte present till min mamma som fyller år på lördag. Där träffade jag ärven min pöjk. Och när vi var klara så stack vi hem till honom, så jag kom inte hem förrens sent. Vilket gjorde att jag hade lite panik över svenska muntliga NP. Men det gick väl ganska bra idag. Det tyckte iaf klassen, däremot är jag mindre nöjd med min presstation. Men nu har jag fått det gjort i alla fall! Och längtar till helgen! Imorgon ska jag nog till jennie,  på lördag ska jag sova borta och på söndag tänkte jag att jag kanske kunde kolla fotboll (Om min pojkvän nu spelar hemma, vilket jag inte vet). 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0