I want you to stay

I lördags gick jag upp tidigt och gjorde mig i ordning hoc jennie. Hann äta frukost med dem innan det bar iväg mot laholm. Det var riktigt länge sedan jag åkte tåg med mina föräldrar, kändes lite konstigt på något sätt. Men iaf så stod farfar och väntade på stationen när vi kom fram. Och när vi kom hem till dem så fick vi massa mat. Sedan gjorde vi inte så jätte mycket mer än att vi åkte in till stan. Där träffade vi mammas kusin. Och vi fick reda på något sorglig sak som faktiskt fick mig lite rädd. Men i stan hittade jag även min nya rumskompis HUGO! Sedan åkte vi hem för att äta ännu mer! Haha har säkert gått upp nått kilo efter det. Men gott var det! Och får väl även säga grattis till världens bästa mamma här med! 
 
 
 
BARA LITE AV ALL MAT
 
 
Här har vi Wilma och Hugo! Tyvärr så får jag ta farväl av Wilma... Men tur att jag har Hugo nu då ;) Ska även hitta en fin kruka till honom (vill ha en som är lik Wilmas) hahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0