For a second, that line felt true

Nu sitter jag hemma i sängen efter en helt okej dag! Vaknade tidigt ännu en dag. Så det blev ingen sovmorgon denna helg. Men sedan gjorde vi oss i ordning och åt en stor frukost innnan det var dax att åka hem. Vi fick sjkuts hem av farfar. När vi kom hem så hann jag inte göra så mycket innnan det var dax att åka och kolla på match. Pojkvänen spelade, och han var duktigt som vanligt! Fast hann knappt prata med honom efter. Men när jag kom hem fick jag ett ryck och stack ut och sprang. Och det enda jag tänker säga om det är att det gick väldigt dåligt... Men nu sitter jag här och ska gå ner och äta. Det blir fisk! Sedan ska jag städa rummet tända ljus och plugga! 
 
Collaget är taget från Georginaa.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0