Säg det till alla, jag är påväg!

Ni har säkert alla märkt att hösten är. Och tyvärr brister jag inte ut i glädje av det. Jag har verkligen reagerat tvärt om. Har varit deppig och nästan deprimerad. Fast värst är nog kylan... Men någonstans inom mig så tycker jag det är ganska mysigt med höst. Okej mornarna är inte så härliga när det är kallt, blåser, regnar när man ska till skolan. Men när man väl är hemma och ligger inne och myser eller något jag verkligen älskar är när man är ute och går på hösten. Haha det fick min kära pojkvän vara med om imorgon, och jag antar att det blir fler offer. Om det nu finns någon som har orkat läsa allt så är jag stolt över dig!
 
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0