Hipp hipp Hurra!

Nu är klockan åtta, och efter åtta någon gång föddes en flicka vid namn Alicia för exakt 16 år sedan. Och henne lärde jag känna redan i tidig ålder. Jag har kännt henne i ungefär 14 år om inte mer. Och det finns inga ord på hur kul vi har haft under våra år och inte ens att tala om hur kul vi kommer till att ha det! Jag hoppas att du har haft en underbar födelsedag och att du fortsätter att ha det! Grattis på 16 års dagen jag älskar dig Alicia! ❤
 
Jag var bara tvungen att lägga upp bilden för du är såå himla guillg på den (blondinen i mitten). Tänk att vi ungefär har kännt varandra sedan vi var så små!
 
Alicia i vintras när hon var ute på skogspromenad i det fina vädret!
 
 
Alicia taggad för kräftfestival!
 
Och ännu en fin bild på Alicia!! ❤ ❤ ❤ ❤

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0