17 oktober 2012

Igårkväll gick jag och mötte min pojkvän på busstationen. Han hade även Adrian och Amelia med sig. Fast jag hann bara träffa Adrian. Men i alla fall så kollade vi på fotboll och jag får väl ta och säga att matchen var ganska rolig och kolla på! Men sedan hände nog inte så mycket mer än lite mysande och brottande (jag vann som vanligt) . Vi vaknade vid halv 8, haha fråga inet varför jag satte den så tidigt. Eftersom jag inte började inte förens 12.15. Men vi åt frulle och sedan bar det av mot skolan och min pojkvän körde hem. Skolan varade bara i två timmar innan det var dax för fika hos min farmor. Så mysigt så. Och nu sitter jag här och här har jag suttit och pluggat i några timmar. Känner att det blev lite mycket nu, men Grattis till dig som har läst allt!! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0