Tjabba tjena hallå!

Hejhej på er! Idag har det varit uppgång tidigare än vad som egentligen var planerat, eftersom jag skulle åka och kolla på en rättegång med klassen. Det var faktiskt väldigt interessant och spännande. Men det var även väldigt obehagligt att man sitter så nära en person som faktiskt har misshandlat sin fru och sina barn. Efter detta så åt vi och sedan var det dax för den "efterlängtade" tyskan... Men det gick ganska bra ändå! Efter det var det dax att gå hem med sin träningsvärk. Haha lite roligt var det när jag, min bror och min pojkvän kom hem samtidigt och alla på olika sätt (gå,cykel,moppe). Sedan har jag ochmin pojkvän sovit och gjort lite annat.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0