Fråååågor

1. Hur gammal är du? så mycket 16 man bara kan bli
2. Hur gammal känner du dig? typ som en 5-åring

3. Vad har du gjort i dag? Vaknat, blivit skrämd av min mamma, somnat om, gjort mig i ordning, ätit, spelat farmville, cyklat till skolan, varit i skolan, kollat skor, varit hemma, chillat, pratat med min pojkvän och erik.

4. Vilken film såg du senast? Warrior

5. Vem ringde dig senast? Morfar
6. är du besatt av någonting? Ohja, den listan kan göras ganska lång

7. Är du rädd för blod? aa det kan man säga.

8. var befinner du dig just nu? Hemma i min säng. 

9. Kan du nämna fem statsministrar under 1900-talet i Sverige? Njaee, de kan nog bli lite svårt.

10. Googlade du för att få fram svaret på föregående fråga? Nein

 

 

11. Vilken färg är dominerande i din garderob? mörkt tror jag
12. När vaknade du i dag? 9.55

13. Vilken är din favorithögtid? JULEN

14. Vart i världen skulle du vilja befinna dig just nu? Någonstans där det finns någonting som kallas för värme!

15. Nämn en plats i världen du besökt som du aldrig vill återvända till? Tjeckien, alla horor och lastbilsgubbar. Det var inte så kul

16. Hur vill du tillbringa din pension? Bara njuta av livet

17. Vad lyssnar du på just nu? min pojkvän när han spelar fifa och andas lika högt som vanligt.

18. Har du någon gång brutit ett ben? Nopp
19. Vilka fem saker vill du inte vara utan i ditt skafferi/kyl?  Kladdkaka, haha eller det är säkert en massa.

20. Vem är din favoritkändis?  Carl-Elliot Rosander

 
 
21. Vad är du på för humör just nu?  På topp!
22. Vilka världsdelar har du varit i? Europa, Afrika i think.

23. Snarkar du? Nej.....

24. Vilka yrken har du provat på? Servitris, Cafésak och endel annat jag inte kan namnet på.

25. Hur går du helst klädd? Utan byxor.

26. Vilket stjärntecken är du född i? Fishifish

27. Vilket är ditt favoritgodis? Surt, choklad, lakris
28. Vad sa du senast? "Mmm"

29. Vilket var ditt bästa ämne i skolan? Vettesjutton

30. Vad har du på dig just nu? i'm naked 

 
 
31. Vilken är din favoritaffär? Vet inte där jag hittar fina saker.
32. Vad har du för storlek i kläder? S/M typ eller 34-38, beror ju på vad de är för något.
33. Vad har du i dina fickor? Ingenting

34. Vad köpte du senast? Choklad

35. Hur många gånger har du flyttat? nada

36. Om du var fast ensam på en öde ö, vilka tre saker skulle du ta med? Mat, en kompis, och en båt

37. Är du morgon- eller kvällsmänniska?  Typ båda, 

38. Senaste filmen du såg på bio? ehh vet inte

39. Har du blivit sydd någon gång? Nixpix!

40. Har du någon gång badat naken utomhus? ja
 
 
41. Vad åt du till frukost? åt två mackor med bara smör och ett glas äppel juice.
 
42. Hur såg ditt liv ut för tio år sedan? Var 6 så hade de väl allmänt bra
 
43. Har du någon gång åkt dit för fortkörning? Äger inget körkort

44. Vem gjorde senast något extra speciellt för dig? Jag vet faktiskt inte

45. Vart lägger du din mobiltelefon när du sover? Bredvid mig

46. Vad var det sista du åt? Ostkaka

47. Vem är världens vackraste kvinna? Går ju inte välja en!

48. Är du blyg? ibland, tänker innan jag pratar liksom. Fast ibland inte.

49. Vilken var den sista konserten du var på? Jag vet inte:o

50. Vad heter du i andra namn? Anna. Erika Kristin Nilsson, där fick ni hela! 

 

 

51. Har du varit med om en bilolycka? Nej, haha om inte bussen i barcelona räknas ;)

52. Har du något bevarat inom dig som ingen annan vet? OHJA

53. Vilken är den roligaste träningsformen? Älskar att springa långT

54. Har du några husdjur? Två gosiga kattor

55. Vill du gifta dig? Såklart

56. Vad är du sugen på just nu? Vatt3n

57. Vad är klockan?  23.05

58. Vad är det konstigaste du ätit? Kattmat

59. Har du någon udda förmåga? Tror fan inte de 

60. Var växte dina föräldrar upp? Mamma i Snöstorp och Pappa i Kvibille. Tror jag

 

61. Vad önskar du dig i julklapp? Klocka, högtalare, tv , pengar haha det är en lång lista iaf

62. Har du någon gång uppträtt inför massa människor? Japp

63. Göteborg eller stockholm? Göteborg

64. Har du sett någon dö? Nej faktiskt inte och det är jag tacksam över

65. Har du någon gång ringt polisen? Nej 

66. Hur många grader är det ute? Vet inte, satans kallt iaf!

67. Vilken färg har ditt hus? Gult och vitt

68. Vad sjöng du senast? Min spotify lista

69. Har du insett vilka som är dina äkta vänner? Verkligen!

70. Har du någon gång varit ”medverkande” i en rättegång? Nej, men ska på en på en på Onsdag!

 

 

71. Har du svenskt ursprung? Jajjamensan

72. Hur mycket väger du? Haha vågar jag säga det här?! hehe vägde mig faktiskt idag efter jag hade ätit pannkakor och var bajsignödig (ursäkta mig). Och då stod vågen på 56. 

73. Har du ett turnummer? Nej, eller jag vet inte isf 7,3,20!

74. Vem kramade du sist? Mamma

75. Har du någon gång åkt snowboard? Ja

76. Kan du åka skateboard? Nej, min balans fungerar inte till sånt! haha fast fick till det lite

77. Nämn någon du beundrar och varför? finns många 

78. Har du gröna fingrar? Njaee, haha min pappa sa alltid det när jag var liten.

79. Har du svimmat någon gång? Yesbox

80. När lärde du dig senast någonting nytt? Idag på matten och säkert en massa annat också

 

 

81. Har du, eller har haft, något smeknamn? ''Erikkeerikke'' "ICA" "Nisseson" typ

82. Vad skulle du göra om du fick full lön i ett år utan att behöva jobba? Rest! och köpt en massa saker

83. Är du vidskeplig? Nej, men hade ju vart sjukt häftigt!

84. Vilka är dina största svagheter? Humörsvängningar x1000000 och litar inte på folk så lätt. Och får väl inte glömma att jag tänker för 100 människor (alltså för mycket)

85. Vad händer till helgen? I don't know, eller det blir götet på LÖrdag

86. Om du skulle få en miljon kronor för att hugga av den hand du inte skriver med, hade du gjort det då? Nej. 

87. Vad har du gjort idag för att ditt liv ska vara bättre imorgon? Absolut ingenting, kanske borde sova så jag blir glad iaf.

88. Nämn tre saker du absolut inte kan göra? Laga mat, sluta umgås med mina vänner, hålla mig för skratt när man verkligen inte får skratta, Jag har även svårt för att ljuga.

89. Vilken är din favoritrestaurang? Vet inte faktiskt

90. Bada eller duscha? Gillar inte att få russinfingrar så typ duscha, vilket också är sjukt jobbigt! fast det är mysigt att bada (framförallt med sällskap)

 

 

91. Är du bra på att laga mat? Nja, sådär 

92. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb du har haft? Ja

93. När och varför var du på sjukhus senast? Häromdagen

94. Vilket är ditt drömyrke? Har inte funderat så mycket. Typ mäklare eller något kanske

95. Har du några Piercings? Öronen 

96. Löskokta, hårdkokta eller stekta ägg? Gillar hårdkokt isf, gillar inte när gulan rinner

 97. Om du fick resa tillbaka i tiden och återuppleva en händelse, vilken skulle det vara? Hmm.. vet inte!

98. Vad gjorde du 8.00 imorse? sov

99. Har du gråtit idag? Nej.

100. Vad ska du göra när du svarat klart på alla frågor? SOVA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0