9-10 november 2012

Jag orkar verkligen inte berätta allt jag har gjort och massa sånt. Så detta blir en samanfattning av dessa två dagarna! I fredags efter skolan så hjälpte jag mamma och resten av familjen att städa huset, eftersom pappa skulle komma hem över helgen! Och när han väl kom så myste vi och åt mat. Sedan körde mor mig till min pojkvän. Och vad gjorde vi... Jo vi spelade fifa och kollade på film! hehe fast såklart så somnade jag (Y) Och dagen efter så vaknade min pojkvän hur tidigt som helst, haha inte undra på att jag är så trött. Sedan så myste vi, spelade fifa (jag var lika dålig förlorare som vanligt), åt, spelade fotboll utomhus (OCH JAG VANN!!!!). Så på kvällen så tog jag bussen hem. Och där väntade min familj. Så vi myste lite framför tv:n innan det var dax för mig att sova. Fast jag kunde inte sova pågrund av att jag var sur och helt plötsligt fick jag hjärtklappning och huvudet började dunka. 
 
 
 
Favoriter i repris
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0