8 november 2012

Imorse när jag vaknade så hade jag verkligen inte lust till att göra något. Och det gjorde jag inte heller, utan jag somnade om och kom en lektion försent. Hehe men har inte fått frånvaro ännu. Sedan har jag bara chillat hela dagen. Tror faktiskt inte jag har fått någonting gjort alls idag. Efter skolan tog jag mig in till tågstationen, och jag blev faktiskt lite förvånad över att jag träffade min pojkvän där. Så jag gick till han innan han stack iväg på sin moppe. Och gullig som han är så höll han mig sällskap tills tåget kom. Så när jag sedan kom till Halmstad så gick jag in i en butik och lämnade en tröja och sedan tog jag bussen till pappa. Så jag har varit med han nu i några timmar innan det var dax att åka hem igen.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0