7 november 2012

Igår blev inte skoldagen som jag trodde riktigt. Jennie ringde på morgonen och berättade att bi skulle vara med dem på guidning istället. Så vi var på guidning runt i Falkenberg istället för att lyssna på när en egenföretagare berättade om sitt företag. Men vi hade väl det roligt, fast det var lite kallt. Och efter vi hade ätit och hittat på lite andra saker så åkte klassen till gekås för att få veta mer om företaget. Och jag får väl säga att dagen var helt okej. Haha och sedan fick jag gå hem i regnet och sedan gå i regnet till min pojkväns tandläkare, och vad fick jag göra där jo... Jag fick vänta på att han kom och när han väl var klar så fick jag gå hem själv. Fast i och för säg så kom han och mötte mig sedan, så då blev det jämnt ;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0