10 underbara månader idag!

Idag har jag och min underbara pojkvän varit tillsamans i 10 månader! Jag har insett att det är absolut inte tiden som räknas utan det är att vi älskar varandra och har det kul tillsamans. Vilket vi har! Och jag kan väl ta och erkänna att jag är en hemsk person ibland, jag kan ibland lätt bli sur och sårad. Jag beundrar verkligen Carl-Elliot för att han ens orkar stå ut med mig ibland. Men antagligen så måste jag väl vara lite bra eftersom han står ut med mig ;) . Och jag är inte längre kär i dig, utan jag älskar verkligen dig! Så grattis till oss! Pusspuss, Jag älskar dig så här mycket ∞!! (det är en liggande 8 om du inte ser det). Och till sist vill jag bara säga: JAG VANN PÅ FOTBOLLEN ÄLSKLING!! 
 
 
 
 
JAG ÄLSKAR DIG CARL-ELLIOT ROSANDER!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0